انجام پروژه استتا STATA

انجام پروژه استتا STATA

انجام پروژه استتا STATA

بالاترین کیفیت انجام پروژه با قیمت مناسب و ارزان برای دانشجویان اقتصاد مدیریت مالی مهندسی صنایع و …

در قالب پایان نامه مقاله و پروژه ی دانشجویی

درباره‌ی نرم افزار استتا STATA:

نرم افزار استتا یک نرم افزار آماری عمومی است،این نرم افزار در سال 1985 توسط شرکت stata به بازار عرضه شد. مانند نرم افزار ایویوز در نرم افزار استتا نیز هم از تب‌های(محدود) موجود در نرم افزار و هم از محیط برنامه نویسی می‌توان برای رسیدن به هدف پژوهش استفاده نمود.

این نرم افزار از قدرتمند ترین نرم افزارهای آماری و اقتصادی موجود است.در پایان این صفحه اکثر کارهایی که با این نرم افزار می توانیم انجام دهیم لیست شده اند.

برای پاسخ به پرسش هایی مانند سوالات زیر برای قیمت دهی پروژه استتا ابتدا متن را خوانده و در صورت راهنمایی بیشتر از لینک های موجود در این صفحه به منظور انجام پروژه استتا STATA  با گروه داده پردازی ایران آمار در ارتباط باشید:

  • هزینه ی انجام پروژه استتا STATA چقدر می شود؟

  • قیمت نوشتن مقاله با استتا STATA چقدر می شود؟

  • قیمت نوشتن پایان نامه با استتا یا هزینه فصل چهار نرم افزار استتا چقدر می شود؟

  • چه زمانی طول می کشد تا پروژه کامل گردد؟

  • در صورت نیاز به تغییرات از نظر استاد شما دوباره انجام می دهید؟

  • تا چه زمانی پشتیبانی و راهنمایی می کنید؟

و دیگر سوالات…

 

گروه داده پردازی ایران آمار با در اختیار داشتن گروه متخصص،متعهد و با تجربه با در اختیار داشتن تیم و مجموعه ای از فارغ التحصیلان و دانشجویان برتر و فعال دانشگاه های برتر کشور آماده ارائه ی خدمات آماری و اقتصادی در قالب انجام پروژه ی استتا STATA به دانشجویان و مدیران عزیز است.

موارد پر کاربرد انجام پروژه استتا STATA در گروه داده پردازی ایران آمار:

  • انجام پروژه استتا STATA

  • انجام مقاله استتا STATA

  • انجام فصل چهار نرم افزار استتا

  • انجام کار پژوهشی با نرم افزار استتا

با توجه به سابقه تحصیلی و پروژه های انجام شده گروه داده پردازی ایران آمار می توانید با اطمینان کامل از خدمات آماری ما استفاده کنید انجام پروژه ی استتا STATA را به ما بسپارید و در زمان خود صرفه جویی کنید.

هزینه انجام پروژه استتا STATA 

✅ تجربه ی گروه داده پردازی ایران آمار نشان داده که انجام پروژه استتا STATA  با در نظر گرفتن وضعیت دانشجویی ارزان‌تر از پروژه برای شرکت ها و ادرات معتبر است و ما این را در نظر می گیریم.

برای پاسخ دقیق به سوالاتی مانند هزینه ی انجام پروژه استتا چقدر می شود؟باید عوامل مهم در قیمت گذاری مانند مباحث مهم زیر را در نظر گرفت:

❗️ابتدا داده های مربوط به متغیرهای موجود در پژوهش جمع آوری شده است یا خیر؟

❗️درجه ی سختی و پیچیدگی مربوط به پژوهش با توجه به نظر استاد و یا مقالات بیس چه میزان است؟

❗️فشردگی زمانی تحویل پروژه چند روز است؟

❗️حجم کار چقدر است؟

و …

از طریق لینک های زیر می توانید با گروه داده پردازی ایران آمارجهت انجام پروژه استتا STATA ارتباط برقرار کنید

شماره تماس 09198278223

 

برای انجام پروژه استتا STATA با پاسخ به سوالات قبل قیمت دهی stata می تواند از 300 هزار تومن شروع شود.

در صورتی که داده‌های پژوهش شما آماده باشد و نیازی به داده کاوی و بررسی بیشتر نباشد و فقط به خروجی مدل نیاز داشته باشید هزینه از 300 هزار تومان بیشتر نمی‌شود. در صورتی که پژوهش نیاز به توضیحات و بررسی آزمون‌ها و داده‌کاوی داشته باشد… هزینه‌ها بیشتر خواهد شد.

برای رسیدن به پاسخ این سوالات باید مجموعه‌ی اطلاعاتی را که دارید از طریق لینک‌های موجود در صفحه با گروه در میان بگذارید تا گروه داده پردازی ایران آمار با بررسی دقیق بعد از دریافت پیام به طور کامل در مورد هزینه و زمان تحویل پروژه اطلاعات لازم را به شما می‌دهد و راهنمایی های لازم به شما جهت انجام پروژه استتا STATA داده خواهد شد.

نحوه ی سفارش پروژه ی نرم افزار استتا

برای سهولت در مراحل ثبت سفارش ،شما میتوانید از طریق لینک واتس آپ موجود در سایت و یا تماس با شماره 09198278223 اقدام به ثبت سفارش و مشاوره جهت پروژه ی خود نمایید

✅مراحل سفارش انجام پروژه ی استتا STATA✅ :

پیشنهاد می شود ابتدا جهت انجام پروژه استتا STATA از طریق لینک های موجود به منظور انجام پروژه استتا STATA با گروه داده پردازی ایران آمار ارتباط برقرار کنید.

بعد از مشخص شدن نوع پروژه(مدل) با مشاوره گرفتن و راهنمایی، داده های متغیر های مدل خود را در صورت وجود ارسال می نمایید.اگر داده های مدل را جمع آوری نکرده اید این کار توسط گروه انجام می شود.

با تکمیل شدن تمام اطلاعات مربوط به پژوهش زمان لازم برای انجام پژوهش و هزینه انجام پروژه استتا STATA  توسط گروه اعلام میشود.

➕گروه داده پردازی ایران آمار آماده ارائه خدمات زیر است

در نهایت مجموعه ای از پژوهش هایی که گروه داده پردازی ایران آمار آماده ارائه ی خدمات با انجام پروژه استتا STATA می باشد:

ورود داده ها به نرم افزار استتا(داده های مقطعی:در صورتی داده های اقتصادسنجی پژوهش مقطعی هستند که ترتیب بین داده ها مهم نباشد و عامل زمان در داده ها قید نشود و یا داده ها تحت تاثیر بُعد زمان نباشند،تفاوت بین داده ها بخاطر مقاطع(شرکت) مختلف است؛به طور مثال داده های صورت سود و زیان که در تاریخ خاصی جمع آوری شده اند.داده هایی که از طریق پرسشنامه تهیه می شوند نیز از دسته ی داده های مقطعی هستند، به طور مثال میزان درآمد افراد.

داده های سری زمانی(Time series data)داده های اقتصادسنجی در صورتی از نوع داده های سری زمانی هستند که همانطورکه از اسم آن مشخص است تغییرات متغییر در بُعد زمان را نشان می دهد؛در داده های سری زمانی ترتیب اهمیت دارد وهر مشاهده در زمان خاصی اتفاق می افتد؛مثلا میزان تولید یک شرکت در پنج دوره ی زمانی از سال ۲۰۰۰ تا سال ۲۰۰۵ داده های سری زمانی می توانند دارای طول بازه(تواتر)دقیقه،ساعتی،روزانه،هفتگی،ماهیانه،فصلی،نیم ساله وسالیانه می باشند.

داده ترکیبی-پنل دیتا (تابلویی) (Pooled or Panel/longitudinal data)و آخرین نوع داده های اقتصادسنجی داده های ترکیبی می باشد داده هایی که از ترکیب داده های سری زمانی و مقطعی می باشند.با آزمون هایی که بر روی داده های ترکیبی اعمال می شود مشخص می شود که داده های ترکیبی از نوع داده های پول هستند یا داده های پنل(پنل دیتا).در شکل گیری داده های ترکیبی هم شرکت ها و هم زمان تاثیر گذارند.به طور مثال در دو شرکت در پنج دوره ی زمانی داده ها جمع آوری شده اند.)

تغییر دوره‌ی زمانی در استتا

ایجاد متغیرهای جدید در استتا

وقفه‌ها و تفاضل در استتا

اصلاح داده‌های وارد شده در استتا

ایجاد نمودارهای توصیفی در استتا

خطوط رگرسیونی در استتا

بررسی آماره‌های توصیفی (میانه میانگین واریانس چولگی …)

تبدیل داده‌های فصلی به سالانه  و ماهانه  و بلعکس در استتا

ایجاد متغیر تصادفی در استتا

برآورد رگرسیون ساده در استتا

محاسبه مقادیر برآوردی و باقیمانده‌ها در استتا

پیش بینی با استتا

محاسبه ماتریس واریانس کوواریانس ضرایب در استتا

برآورد معادلات غیرخطی با استتا

محاسبه ضریب همبستگی در استتا

لحاظ نکردن برخی از مشاهدات در استتا

برآورد رگرسیون‌های چند متغیره در استتا

آزمون های محدودیت های خطی و غیر خطی در استتا

بررسی آزمون محدودیت والد در استتا

آزمون‌های محدودیت خطی و غیر خطی در استتا

تخمین رگرسیون مقید در استتا

بررسی فروض کلاسیک (میانگین خطا ها برابر با صفر(فروض کلاسیک رگرسیون)بعد از تخمین و بدست آوردن ضرایب معنادار در مدل جملات خطا تشکیل می شوند.

انجام پروژه استتا STATA این فرض بیان می کند که میانگین جملات باقی مانده مدل باید برابر صفر باشد.معمولا این فرض در بسیاری از مدل ها بعد از برآورد صادق است و معمولا در صورتی که در مدل عرض از مبدا وجود (C) نداشته باشد این فرض برقرار نمی شود. عدم وجود عرض از مبدا برای تخمین مدل باعث ایجاد بایاس (بایاس تورش و نارایبی هر اتفاقی که باعث شود مدل خوب برآورد نشود)

در ضرایب مدل و ضریب تعیین منفی در مدل می‌شود. این موضوع باعث نتیجه‌گیری اشتباه در برآورد و ضرایب تخمینی مدل می‌شود. واریانس خطا مقدار ثابت (فروض کلاسیک رگرسیون)

دومین فرض از فروض کلاسیک رگرسیون برابری واریانس خطاهاست. بعد از تخمین مدل و بدست آوردن باقی مانده‌های مدل باید واریانس نمونه‌های مختلف از جملات خطا با هم برابر باشند. انجام پروژه استتا STATA برابر واریانس جملات خطا را هم‌سانی واریانس‌ها می‌نامند و اگر آزمون‌های مربوط به بررسی هم‌سانی واریانس رد شوند مدل با مشکل ناهمسانی واریانس جملات اخلال روبرو است.

روبرو شدن با مشکل ناهمسانی واریانس باعث می شود که ضرایب مدل رگرسیونی حداقل واریانس را نداشته باشند. همگامی که ضرایب مدل حداقل واریانس را نداشته باشند انحراف استاندارد اشتباه و درنتیجه آماره ی تی استیودنت اشتباه محاسبه شود.

ناهمسانی واریانس معمولا در داده های مقطعی مشاهده می شود. انجام پروژه استتا STATAاین فرض هم مانند دو فرض قبل به باقی مانده ها می پردازد.در فروض کلاسیک رگرسیون باقی مانده ها نباید با هم همبستگی معناداری داشته باشند.همبستگی در داده های مقطعی هم بستگی خوشه ای و در داده های سری زمانی همبستگی سریالی نامیده می شوند.

انجام پروژه استتا STATAدر صورت وجود خودهمبستگی بین جملات خطا ضرایب برآورد شده ی مدل کارا نیستند و ورایانس باقی مانده مدل کم تر از مقدار واقعی در جامعه آماری است.این امر سبب ضریب تعیین کاذب بیشتری است.رد شدن این فرض بیش تر در داده های سری زمانی دیده می شود.)

آزمون حذف متغیر های مهم و زائد در استتا

آزمون چاو در استتا

آزمون علیت گرنجر در استتا

روش GLS در استتا

آزمون خود همبستگی در استتا

آزمون دوربین واتسون

متغیر های ابزاری در استتا

آزمون هاسمن در استتا

برآورد ممعادلات غیر خطی در استتا

تخمین مدل هایی با وقفه های توزیعی در استتا

محاسبه ضرایب خود همبستگی در استتا

برآورد مدل های ARIMA در STATA

پیش بینی با مدل های ARIMA

آزمون ریشه واحد و مانایی در استتا

انجام پروژه استتا STATA

آزمون هم انباشتگی در استتا

آزمون ریشه واحد فصلی در استتا

آزمون ARCH در استتا

تخمین مدل GARCH در استتا

تخمین مدل TARCH در استتا

تخمین مدل EGARCH در استتا

تخمین مدل GARCH-M در استتا

تخمین مدل SUR در STATA

تخمین معادلات همزمان در استتا

تخمین مدل VAR در استتا

تخمین مدل VECM در استتا

تخمین مدل داده های ترکیبی و پانل

آزمون ریشه واحد داده های ترکیبی

تخمین مدل پروبیت و لاجیت

تخمین رگرسوین منقطع در استتا

تخمین رگرسیون سانسور شده در استتا

تخمین مدل پوآسون در استتا

1 دیدگاه برای “انجام پروژه استتا STATA

  1. اشتراک‌ها: سایت‌ها و منابع جمع آوری داده مالی و اقتصادی و حسابداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *